Voeding, supplementen, verzorging en non-food

Klantenservice


1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen op de website?
2. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
3. Waar kan ik mijn kortingscode invullen?
4. Hoe lang zijn de producten houdbaar?
5. Hoe kan ik met jullie in contact komen?

1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen op de website?

U kunt langs de verschillende categoriën en producten gaan en een keuze maken door te klikken. De winkelwagen kunt u gebruiken als een geheugen voor producten die u tijdens het winkelen hebt verzameld. Maar u bent niet verplicht deze ook te bestellen. U kunt altijd producten verwijderen, aantallen aanpassen en nog producten toevoegen. U kunt altijd producten wissen of het aantal veranderen. 
Wanneer u de producten die u in uw winkelwagen heeft wilt bestellen, klikt u op 'ga naar afrekenen'. U kunt ervoor kiezen om met of zonder een account de bestelling af te werken. Met een account heeft u eenvoudige toegang tot u bestelgeschiedenis en de status van uw bestelling(en). Vervolgens voert u uw gegevens in en betalingswijze. Na de betaling krijgt u een bevestigingse-mail met daarin de bevestiging van de bestelling. Deze wordt op werkdagen tot 18h dezelfde dag nog op de post gedaan.

 

 

↑ Naar boven

2. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen worden op werdagen voor 18h nog dezelfde dag op de post gedaan. In de meeste gevallen heeft u deze de volgende dag in huis. Wanneer u langer op uw bestelling wacht dan kunt u op uw account inloggen om de status te bekijken of u kunt direct contact met ons opnemen via het contactformulier.

↑ Naar boven

3. Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

Het inwisselen van uw kortingscode werkt als volgt:
Stap 1: kies een product dat u wilt bestellen en klik op ‘In winkelwagen’. Als u meerdere artikelen wilt bestellen, klikt u op ‘Verder winkelen’
Stap 2: vervolgens klikt u op ‘ga naar afrekenen’
Stap 3: check de winkelwagen en vul rechtsonderaan deze pagina uw kortingscode in, click op 'ga verder naar bestellen'
Stap 4: kies of u de bestelling met of zonder een account wilt voortzetten
Stap 5: controleer in het volgende scherm uw bestelling en bekijk of de korting correct is meegenomen.
Stap 6: kloppen alle gegevens? Dan gaat u verder door op ‘Naar betaalpagina’ te klikken
Stap 7: kies een betaalmethode
Stap 8: u rondt de bestelling af door de betaling te voldoen

De waarde van de code wordt direct verrekend met uw bestelling. Kortingspercentages worden berekend over het bedrag exclusief verzendkosten.

↑ Naar boven

4. Hoe lang zijn de producten houdbaar?

De producten zijn minstens nog 2 maanden houdbaar wanneer u deze van ons ontvangt.

↑ Naar boven

5. Hoe kan ik met jullie in contact komen?

Via het contactformulier kunt u contact opnemen met SuperfoodsForYou

↑ Naar boven

Volg en 'Like' #FFY

...Dank jullie wel!